Zarządzanie nowo wybudowanymi nieruchomościami to duże wyzwanie oraz satysfakcja a posiadane doświadczenie w zarządzaniu są kluczowe do zapewnienia świadczenia usług na najwyższym poziomie.
Zakres świadczonych przez nas usług dla Dewelopera obejmuje zarówno administrowanie nieruchomością Dewelopera w początkowym okresie jej funkcjonowania, począwszy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego lokalu do momentu wyodrębnienia lokalu w budynku, jak również zarządzanie wspólnotą mieszkaniową w późniejszym okresie.
Praktyka pokazuje, że zanim zostanie podpisany pierwszy akt notarialny i powstanie wspólnota mieszkaniowa, lokale są przekazywane przyszłym właścicielom w celu rozpoczęcia prac remontowych.
Aby działania Dewelopera mogły zostać skupione na dokończeniu sprzedaży inwestycji, proponujemy przyjęcie w obsługę przyszłych właścicieli lokali od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego lokalu, tym samym przejmujemy rozliczenie użytkowników lokali za zużyte media za okres od protokolarnego przekazania lokalu przez Dewelopera do dnia powstania wspólnoty mieszkaniowej.
Przekazanie nieruchomości w zarząd już na początkowym etapie jest zdecydowanie wygodne i efektywne. W tym momencie zarządca zobowiązany jest do przygotowania struktury formalno-prawnej wspólnoty m.in. statutu wspólnoty, projektów uchwał, projektu regulaminu określającego zasady utrzymania porządku i czystości, dokumentów dotyczących wysokości zaliczek na pokrycie kosztów zarządu, regulaminu rozliczania mediów itp. Odpowiednie przygotowanie wszystkich dokumentów usprawni współpracę ze wspólnotą i umożliwi zbudowanie dobrych relacji z właścicielami lokali. Ponadto wzmocni poczucie zaufania i utwierdzi w przekonaniu, że dokonali słusznego wyboru, kupując lokal w Państwa inwestycji.
Współpraca z Agata Cyrklewicz Zarządca Nieruchomości to: